Startupy

Franczyza żabka – ile kosztuje otwarcie Żabki

Wiele osób zastanawia się coraz poważniej nad tym, aby otworzyć własny biznes. Dobrym pomysłem w takiej sytuacji może okazać się franczyza, a konkretniej otwarcie Żabki. System franczyzowy sprawdza się obecnie w wielu krajach, dlatego na terenie Polski jest on również coraz bardziej popularny. Zainteresowane otworzeniem takiego biznesu osoby muszą udać się najpierw na spotkanie informacyjne, na którym dowiedzą się jakie warunki muszą spełniać, aby przystąpić do realizacji takiego projektu franczyzowego.

Franczyza – warunki, które trzeba spełnić

Przede wszystkim poszukiwane są osoby, które są gotowe na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, ze wsparciem z zewnątrz. Oprócz tego taka osoba musi umiejętnie kierować zespołem i pracować w stresie, tak aby przychody były w sklepie na zadowalającym poziomie. Koszt otwarcia Żabki obecnie nie jest zbyt duży, ponieważ potrzebne są wtedy minimalne nakłady finansowe ponoszone z własnej kieszeni. Wystarczy sfinansować umowy zatrudnianych pracowników w pierwszym miesiącu działania sklepu i to są jedyne wydatki na starcie tego projektu, które zainteresowani muszą wziąć pod uwagę.

Oczywiście przed przystąpieniem do działania przedsiębiorca będzie musiał przejść specjalistyczne szkolenia. W przypadku, gdy prawidłowo wykona on podpisaną umowę franczyzową może oczekiwać bardzo dużych przychodów finansowych, około 6500 zł przychodu podstawowego, choć na to akurat wpływ ma wiele czynników. Bardzo ważne jest też to, iż przedsiębiorcy mają przed sobą postawione również różne cele sprzedażowe, w przypadku ich zrealizowania można liczyć na dodatkową premię. Jak widać taki biznes może okazać się strzałem w dziesiątkę zwłaszcza, że w początkowej fazie nie jest on zbyt kosztowny. Zainteresowani mogą liczyć na stałe wsparcie techniczne oraz doradcze w prowadzeniu sklepu, więc wszystko powinno potoczyć się po ich myśli. Dodatkowo otrzymany sklep jest w pełni wyposażony, znajduje się w nim kompletny towar, potem jedynie należy dbać o to, aby zamawiać produkty, które są na wykończeniu i pilnować ich dat ważności.